keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Kirjoneulesukkien valloittamista

Olen opetellut vasta aikuisiällä tekemään villasukkia ja alan olla niissä suhteellisen taitava. Pitkään olen ihaillut erilaisia kirjoneulesukkia ja olenkin jo viime vuoden joulukalenterin sukista päässyt pitemmälle taidoissani. Välillä jälki ei ole tasaista, mutta  kireyttä sukista ei onneksi löydy. Epätasaisuuteen onneksi auttaa höyryttäminen jonkin verran, mutta liikaan kireyteen ei mikään. Joten voiton puolella ollaan.

Itselleni olen nyt innoissani ommellut jouluisia villasukkia jotka lähtivät ajatuksesta, että tekisin ne polvisukkina ennen kuin todellisuus iski. Siis se että tarvitsen enemmän normaalipituisia villasukkia :)



Tälläisiä söpöliinejä olen siis tekemässä ja loppusuoralla onneksi ollaan. Tässähän kerkeisi vielä vaikka kuinka monet villasukat tehdä ennen joulua. Siis näiden vauvasukkien lisäksi joita tähän keräykseen olen tekemässä. Muutakin täytyisi jo alkaa tikuttelemaan kuin villasukkia, sillä aion tulevalle vauvalle tehdä toukkapussin. Pitää siis alkaa metsästämään siihen lankoja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti